Reklamační řádKupující: - Fyzická osoba, která zboží objednala prostřednictvím internetového obchodu prodávajícího provozovaného na webové stránce umístěné na internetové adrese: www.eshop.jeseniky.cz (dále jen zákazník).
- Zákazník má právo využít lhůtu k uplatnění práva z odpovědnosti za vady prodané věci, a to v době 24 měsíců od převzetí zboží, pokud na obalu výrobku není stanoveno jinak.
Způsob podávání reklamace - Reklamace se podává písemně. Spolu s reklamačním dopisem zašlete reklamované zboží na adresu:
Jeseníky – Sdružení cestovního ruchu, z.s. Palackého 1341/2, 790 01 Jeseník IČ: 45193452 - V reklamačním dopise přesně popište vadu prodané věci a označte požadovaný způsob vyřízení reklamace:
- výměna zboží nebo
- vrácení peněz nebo
- jiný požadavek.
- Pro urychlené vyřízení reklamace v reklamačním dopise uveďte mimo adresy pro doručení i své telefonní číslo nebo e-mailovou adresu.
- Nezapomeňte přiložit také původní prodejní doklad – fakturu.
- Požadujete-li vyměnit poškozené zboží ze sady sestávající z několika kusů v balení, zašlete pouze poškozené zboží, ne celou sadu. To platí i v případě, že se jedná o výrobek, který sestává z více dílů a poškozena je pouze jedna jeho část.
- Zboží zašlete nejlépe v originálním obalu. Již používané zboží nebo část sady, vhodně zabalte, aby se při přepravě nepoškodilo.
- Balíček zašlete jako obyčejnou, popřípadě doporučenou zásilku. Podací lístek od zásilky si ponechte jako doklad o odeslání. Zásilky neposílejte na dobírku, takto poslané zásilky nepřebíráme.
Způsob vyřízení reklamace - Každá reklamace je prodávajícím řešena bez zbytečného odkladu, přičemž maximální lhůta pro vyřízení reklamace je 30 dnů od doručení reklamace, vč. reklamovaného zboží prodávajícímu. U uplatnění reklamace na provozovně Lázeňského obchůdku začíná běžet dnem předání zboží k reklamaci.
- Pokud není možné reklamaci vyřídit ve výše uvedené lhůtě, prodávající Vás bude o této skutečnosti písemně informovat, s uvedením důvodu prodloužení lhůty a předpokládaného termínu vyřízení reklamace.
- V případě uznané reklamace s žádostí o výměnu zboží, bude Vám zásilka zaslána na náklady prodávajícího. Pokud budete požadovat vrácení peněz, učiníme tak převodem na účet, ze kterého byla provedena úhrada zakoupeného zboží.
- Není-li zákazník spokojen s vyřešením reklamace, má právo se obrátit s mimosoudním řešením spotřebitelského sporu z kupní smlouvy na Českou obchodní inspekci se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: https://adr.coi.cz/cs. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím z kupní smlouvy. Bližší informace jsou dostupné na webových stránkách www.coi.cz.
Tento reklamační řád pro internetový obchod je platný a účinný od 1. 3. 2022. |